fredag 12. oktober 2012

Bestilling på julekort med pengelomme.

Da har jeg fått en bestilling på julekort, skal lage opp 20 stk som må være ferdig innen 15 desember. Jeg har litt å gjøre for å si det slik ;)

Jeg fikk litt frie tøyler når det kom til design, så da bestemte jeg meg for å gå for ett kort med utradisjonelle farger. Syns brunt og jordfarger er så fint og passer til nesten alle anledninger.

 


Firmaet som har bestilt kortene skal gi gavekort i julegave til sine ansatte. Derfor har jeg da lagd en pengelomme i disse kortene.


Jeg har nettopp kjøpt meg en printer så måtte bare prøve å scanne kortet jeg har laget for å se hvordan det ble siden jeg ikke er kjent for å være noen flink fotograf.


 
Pebbelsen har jeg laget selv. Selve teksten fikk jeg fra Kristin sin blogg. Kartongen er fra Panduro Hobby, Stempelene fra North Star Stamps og Simon Says Stamp. "Frimerket" kjøpte jeg fra StempelScrap messen i Lillestrøm så husker ikke helt hvilken leverandør den kommer fra.
 
Jeg vil gjerne melde meg på disse utfordringene:

 
 

4 kommentarer:

  1. Lekkert julekort:)
    Lykke til med bestillingene.
    Takk for at du deltar hos Kortgleder :)

    Klem Connie

    SvarSlett
  2. Å kjære vene, så mange bestillinger... Lykke til! LEkkert julekort da! Digger frimerket:0)
    Takk for at du ble med på utfordringen vår!

    SvarSlett
  3. Flott julekort :=)
    Så smart med pengelomme til gavekort :=)
    Takk for at du deltar i utfordringen til NSS :=)

    SvarSlett
  4. Et fin fint julekort og jeg synes det er veldig flott med brune julekort!! Tusen takk for at du deltar hos NSS!
    Klem, Wenche :)

    SvarSlett