fredag 28. september 2012

Årets første julekort.

Enda litt tidlig med julenisser og snøkrystaller nå syns jeg, men om jeg skal bli ferdig til jul så må jeg nesten starte nå ;)


I dag har jeg prøvd meg på en helt ny bretteteknikk som kalles for Tri-Shutter Card, syns kortet ble morsomt og fint, det er gøy med ett litt annerledes kort innimellom også. Jeg fant tutorialen på dette kortet, her


Her er da kortet sett oven fra.

Og her er det når det er lukket.

Jeg vil også prøve meg på Kort o Mania utfordring #70 . Bretteteknikk

2 kommentarer:

  1. lekkert julekort! og kjempe flott bretteteknikk! Likte d veldig godt! Takk for du deltar hos kort o mania! Lykke til!
    Klem fra Ane:)

    SvarSlett
  2. kjempe fint Julekort Elise, Nissen er jo bare så flott (har den selv hehe)
    takk for at du deltok på vår utfordring hos kort o mania!
    klem fra Linda S. L

    SvarSlett